Over ons

Professionaliteit hoog in het vaandel

Bij voorkeur kletsen we niet te lang over onszelf. We willen graag kennismaken, en bespreken hoe we je kunnen helpen bij het financiële of administratieve vraagstuk dat bij jou speelt. Maar zodat je toch een beeld hebt van degene die straks de telefoon opneemt of jouw e-mail beantwoordt, stellen we ons alvast kort voor. 

Linda van Vemde, functie mede-eigenaar/ oprichter

Bij Adzaco sinds 2015

‘Na mijn studie Commerciële Economie kon ik natuurlijk een heleboel richtingen uit. Ik deed ervaring op met personeelszaken en financiële administratie, bij verschillende bedrijven. Aanvullend studeerde ik Bedrijfseconomie. Goede bagage voor een kritische blik op het reilen en zeilen binnen organisaties.

 

Ik vind financiën gewoon leuk. Cijfers zijn ook net een taal. Ik hou ervan om inzicht te krijgen, data te verzamelen, te analyseren. Om verbanden te leggen en met oplossingen te komen. En wat daarnaast ontzettend prettig is: ik kan er ook nog eens anderen mee verder helpen!

 

In 2015 heb ik Adzaco opgericht. Ik ben voor mezelf begonnen omdat ik graag over de bedrijfsmuren heen kijk. Verschillende sectoren verkennen, steeds weer in een andere organisatiecultuur, nieuwe mensen ontmoeten: dat stimuleert me. Ik wil graag mijn kennis en ervaring delen. Hoe ik dat doe is afhankelijk van de specifieke situatie. Er komt bij dit vak immers veel meer kijken dan spreadsheets en fiscale formules. Wat speelt er bij jou?’

Anne van vemde, functie mede-eigenaar

Bij adzaco sinds 2018

Al snel breidden de werkzaamheden uit en in 2018 is Anne van Vemde partner geworden bij Adzaco. 'Mijn kennis en ervaring op het gebied van online marketing blijkt een goede aanvulling voor Adzaco.'

Susanne Edelenbos, administratief medewerker

Bij adzaco sinds 2021

Adzaco blijft groeien: vanaf januari 2021 is er een derde medewerker die jou kan ontzorgen. Susanne werkt als zzp’er omdat ze graag aan verschillende opdrachten voor verschillende opdrachtgevers werkt. ‘Het hoeft niet in een hokje; als ik word uitgedaagd kom ik het best tot mijn recht.’ Ze heeft ervaring als office manager, met administratie en personeelszaken. Op dit moment volgt ze de opleiding tot salarisadministrateur. ‘Die is pittig, daar houd ik wel van.’ 

 

‘Ik geniet enorm van het HR-stuk en we merken dat daar vanuit onze markt ook steeds meer vraag naar komt. Voor werkgevers is het zo fijn als alles klopt, als ze geen omkijken hebben naar de mutaties en salarisuitbetalingen. Wanneer alles netjes in een pakket zit, lekker overzichtelijk voor hen zelf en voor hun medewerkers. Dat ze weten: dit is geregeld, tiptop in orde. Ik wil dat je daarop kunt rekenen als klant.’